شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 18 May 2024
    باشگاه خبری ایران دریلینگ؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت حفاری در ایران و جهان
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت حفاری با ما تماس بگیرید
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری ایران دریلینگ با ما تماس بگیرید
Breaking News
سرخط اخبار شنبه ۳ شهریور ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۴:۰۲:۱۹

با تمرکز بر توانمندسازی صنایع داخلی
ملی حفاری با سازندگان داخلی در قالب 50 قرارداد همکاری می‎کند

ایران دریلینگ: سرپرست مدیریت بازسازی و ارتقاء دستگاه‌ها و تجهیزات حفاری و خدمات جنبی از در دست اجرا بودن 50 قرارداد جاری با سازندگان داخلی در زمینه‌های خدمات فنی، سازندگی و جوشکاری، سند بلاست و رنگ آمیزی، تعمیرات اساسی و تامین قطعات یدکی خبر داد. به گزارش باشگاه خبری ایران دریلینگ وبه نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، مهدی عرشیان در تشریح برنامه ی این مدیریت توضیح داد: علاوه بر 50 قرارداد پیش گفته، قرارداد ساخت زیر سازه و بخش‌های فلزی دستگاه حفاری نیز در شرف اجرا قرار دارد. وی گفت: مهمترین قراردادها مربوط به خدمات سازندگی و جوشکاری، سند بلاست و رنگ آمیزی، تعمیرات موتور آلات و ماشین آلات و  تعمیر پمپ‌های فشار قوی تزریق سیمان و اسید است‌. عرشیان افزود: از سوی دیگر با توجه به ضرورت کار، درخواست شش مناقصه جدید در خصوص تعمیرات اساسی، تامین قطعات یدکی و ساخت لوله‌های پر فشار (STAND PIPE MANIFOLD) و مخازن سیال در دست بررسی و شرح کار می‌باشد‌.

سرپرست مدیریت بازسازی و ارتقاء دستگاه‌ها و تجهیزات حفاری و خدمات جنبی اظهار کرد: هشت تقاضای خرید نیز از طریق مدیریت تدارکات و امور کالا مربوط به الکترو موتورها، کابل‌ها، روشنایی و اتصالات تهیه شده که در انتظار تایید کمیته تعمیرات اساسی است‌. وی گفت: همچنین مقرر شد  فرآیند تعمیر بخشی از تجهیزات دستگاه‌های حفاری  پس از تامین قطعات با استفاده از توان متخصصان شرکت در مدیریت نگهداری و تعمیرات (نت) صورت پذیرد .عرشیان با اشاره به اینکه در دستگاه‌های حفاری  سازه یکی از اصلی ترین بخشهای دکل محسوب می‌شود، افزود: ساخت یک سازه آماده جهت جایگزینی در زمان بازسازی دکل‌ها در دست اقدام است تا مدت زمان بازسازی دستگاه‌ها را به حداقل برساند .سرپرست مدیریت بازسازی و ارتقاء دستگاه‌ها و تجهیزات حفاری و خدمات جنبی فعالیت بازسازی دستگاه‌های حفاری توسط پیمانکاران در سایت را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: هم اکنون در بخش‌های بازسازی و  تعمیرات اساسی روی سازندگی و جوشکاری، سند بلاست و رنگ آمیزی، کابل کشی و ساخت مخازن تمرکز داریم‌.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی، گفت: اهتمام این شرکت بر محور توانمند سازی صنایع داخلی و تقویت  ساخت قطعات و تجهیزات در داخل کشور است و در این راستا این مدیریت تلاش دارد تا در قراردادهای تامین قطعات با هماهنگی مدیریت پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت بیشتر از قطعات ساخت داخل استفاده به عمل آید تا علاوه بر جلوگیری از خروج ارز، موجب  خودکفایی در این صنعت گردد‌.عرشیان با اشاره به وجود زیر ساخت، امکانات و نیروهای مجرب و کارآمد افزود: این مدیریت آمادگی کامل دارد تا طبق برنامه زمان بندی شده نسبت به بازسازی هر کدام از دستگاه‌های حفاری کاندید شرکت که از سوی معاونت مدیرعامل در عملیات حفاری اعلام می‌شود در اسرع وقت اقدام نماید.



  کد خبر : 2611
  ارتباط با سردبیر : info@IranDrilling.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «IranDrilling» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «IranDrilling» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :